Patricia van den Bekerom nieuwe Technical Service Manager

Per 1 maart 2020 is Patricia van den Bekerom benoemd tot Technical Service Manager bij Fancom BV in Panningen. In haar nieuwe functie is zij samen met haar team van service engineers verantwoordelijk voor de technische ondersteuning van onze klanten en gebruikers bij een succesvolle en betrouwbare wereldwijde inzet van onze producten.


Patricia werkt al 17 jaar in de veehouderijsector waarvan de eerste 14 jaar als managementassistent bij stalinrichter Porcon. Hierdoor kent ze de agrarische wereld als geen ander en weet wat er speelt op het moderne boerenbedrijf. In de afgelopen 3 jaar heeft ze als Customer Fulfillment Coördinator bij Fancom veel kennis opgedaan over de Fancom producten en hun veelzijdige toepassingen. In deze functie was ze verantwoordelijk voor het logistieke projectmanagement van grote internationale projecten. Juist deze combinatie van marktinzicht, affiniteit met het boerenbedrijf en kennis van de Fancom producten zijn een mooi fundament voor haar nieuwe functie als Service Manager.

Patricia van den Bekerom nieuwe Technical Service Manager

Patricia over haar nieuwe functie

“Klantgerichtheid is voor mij een belangrijke drijfveer en ik kijk er erg naar uit om samen met mijn team de kwaliteit van onze dienstverlening verder uit te bouwen. Dat gaat veel verder dan het bieden van een passende oplossing in geval van storing en het beantwoorden van technische vragen. Met veel aandacht voor het delen van kennis via opleiding en training werken wij aan een verdere professionalisering van ons wereldwijde distributienetwerk en helpen wij gebruikers vertrouwd te raken met de vele mogelijkheden van onze apparatuur. Door op deze manier vooruit te kijken, kan ik bijdragen aan de invulling van de Fancom belofte “forward thinking” en kunnen wij onze klanten helpen beter te worden”.