Joost van de Mortel wisselt van functie en wordt Technical Service Engineer

Per 1 maart 2020 is Joost van de Mortel bij Fancom aan de slag gegaan als Technical Service Engineer. In zijn nieuwe functie verzorgt Joost de technische ondersteuning van onze distributeurs en klanten bij een succesvolle inzet van onze producten. Ook gaat hij onze klanten op locatie ondersteunen bij het inbedrijfstellen van onze systemen.


Joost is al sinds 2002 actief in de veehouderijsector en heeft veel ervaring opgedaan in projectontwikkeling en projectmanagement voor grote varkensbedrijven. Daarbij was hij veel onderweg om in samenwerking met klanten over de hele wereld stalprojecten te realiseren. Hij spreekt de taal van de boer en hij voelt zich thuis in deze agrarische wereld. In 2017 is Joost begonnen bij Fancom op de afdeling Sales Support waar hij met zijn technische kennis een waardevolle bijdrage leverde aan het sales proces. In deze functie miste Joost het directe contact met de klanten in het veld dus hij is blij met zijn nieuwe uitdaging als Technical Service Engineer waarbij hij de kans krijgt om weer regelmatig onze klanten te bezoeken voor service en advies.

Joost over zijn nieuwe functie: “Ik ben van nature klantgericht en ben daar erg gedreven in. Ik ervaar de grootste voldoening in mijn werk als ik onze klanten oplossingen kan bieden op al hun technische vraagstukken. Ik kijk er naar uit om weer meer op pad te gaan en onze klanten te adviseren bij een probleemloos en efficiënt gebruik van onze automatiseringssystemen. Op deze manier kan ik ze vooruit helpen op weg naar een adequate en diervriendelijke bedrijfsvoering”.