Han Strijbos Marketing Manager bij Fancom

Op 11 oktober is Han Strijbos bij Fancom gestart als Marketing Manager. In zijn nieuwe functie is hij leidend in het bepalen van onze marketingstrategie en is het zijn taak om het merk Fancom wereldwijd succesvol verder uit te rollen.

Han heeft een brede marketingervaring en heeft zich onder andere beziggehouden met branding, marketing automation, campagne management, market intelligence, online marketing en portfoliomanagement. Na zijn opleiding Industriële en Internationale Marketing aan Fontys Hogeschool heeft hij bij meerdere bedrijven marketingmanagement-functies bekleed, waaronder bij Ericsson Telecommunicatie, Vodafone, CWS-boco en meest recent HEYDAY Facility Management. 

Han over zijn nieuwe functie

In de korte tijd dat ik hier aan de slag ben heb ik kennis gemaakt met de uiterst boeiende en uitdagende agrarische markt. 

Fancom biedt een unieke complete oplossing voor het automatiseren van stalprocessen en zal daarmee een toonaangevende rol spelen in de toekomst van deze sector. Ik kijk er erg naar uit om mijn kennis op het gebied van marketing in te zetten om het merk Fancom en haar oplossingen wereldwijd nog meer op de kaart te zetten.   

Door de wensen en behoeften van onze klanten nog beter te begrijpen kunnen wij hun verwachtingen overtreffen en zo bijdragen aan de realisatie van de ambitieuze groeidoelstellingen van Fancom”. 

Han Strijbos Marketing Manager bij Fancom