Gijs Heldens nieuwe Area Sales Manager voor Fancom

Per 1 januari is Gijs Heldens gestart als Area Sales Manager voor Fancom. Scandinavië en de Baltische Staten wordt zijn nieuwe werkgebied. Daar zal hij in nauwe samenwerking met onze lokale distributeurs en partners Fancom vertegenwoordigen om varkenshouders, pluimveehouders en champignontelers in deze gebieden te helpen hun resultaten te verbeteren.

Gijs heeft een heel uitgebreide studie achter de rug. Zo heeft hij International Business and Management Studies gestudeerd aan de Fontys University of Applied Sciences in Eindhoven. Daarna heeft hij een 1-jarige Master in International Marketing gedaan aan Jönköping University in Jönköping, Zweden met aansluitend nog een 2-jarige Master in International Logistics and Supply Chain Management, ook in Zweden. Tijdens zijn studie heeft hij verschillende keren kennis gemaakt met Fancom, met onze markt en onze producten. Zijn eerste afstudeerstage heeft hij bij een van onze relaties in Chili gedaan. Ook heeft hij marktonderzoeken gedaan voor Fancom en in Spanje voor onze lokale distributeur.

Met deze benoeming stapt Gijs in de voetsporen van zijn vader Hans Heldens, die al sinds 1989 in dienst is bij Fancom. Hij weet dus als geen ander wat het betekent om te werken voor een internationaal bedrijf dat actief is in de boeiende veehouderijsector. Naast de activiteiten in zijn nieuwe werkgebied zal Gijs ook Hans assisteren in Latijns-Amerika, Spanje en Portugal. Het is deze samenwerking, wat hem aantrekt in zijn nieuwste uitdaging: “Ik kijk er naar uit om Fancom naar een hoger niveau te tillen door mijn verse kennis van de Universiteit te combineren met de rijke ervaring die andere mensen bij Fancom met zich meedragen. Uiteindelijk wil ik net als iedere andere verkoper zo veel mogelijk verkopen en hier probeer ik een zo sterk mogelijke achtergrond voor te creëren”.